Toyota Extracare garancia
Ismerje meg a Toyota Eurocare mellett az Extracare szolgáltatási csomagunkat!
Az Extracare programról általában
A Toyota Eurocare útmenti segélyszolgálatot a legtöbb Toyota tulajdonos ismeri: ha egy Toyota valamilyen okból mozgásképtelenné válna, a szakemberek a legközelebbi márkaszervizbe szállítják az autót, szükség esetén csereautót biztosítanak, esetleg vonat- vagy repülőjegyet vásárolnak, hogy az autós és utasai folytathassák útjukat. Ám ha az autós nem ezt választja, akkor a Eurocare fizeti a szállodai szobáját, míg a szerviz elvégzi autóján a szükséges javításokat – s mindez nem csupán Magyarországon, hanem Európa legtöbb országában is elérhető.Az Extracare szolgáltatási csomag, a már említett segélyszolgálat biztosítása mellett az autó javítási költségeit is fedezi, ha az váratlanul – akár mechanikus, akár elektromos hiba folytán – arra szorulna, hogy tulajdonosa szervizbe vigye. Az Extracare garancia az autó szinte összes részegységére fedezetet nyújt, kivéve a kopó forgó alkatrészeket, illetve azokat az alkatrészeket, amelyeknek - a periodikus karbantartások során - rendszeres cseréje vagy tisztítása szükséges.
Az Extracare szerződés nemcsak olyan autókra köthető meg amelyekre még érvényes a gyártói garancia, hanem a 3 évesnél idősebb Toyota járművekre is. A legtöbb Toyotára köthető Extracare szerződés, amennyiben az 7 évesnél fiatalabb, és a kilométerszámlálója 160 ezer kilométernél kevesebbet mutat.
Milyen alkatrészekre vonatkozik az Extracare?
A garancia kiterjed az autó alábbi komponenseinek váratlan, gyártási hibából eredő meghibásodásaira (a garancia által fedezett alkatrészek pontos listáját, valamint a részletes feltételeket kérjük keresse az extra garancia szerződéshez járó garancia füzetben):motor
turbófeltöltő
hűtőrendszer
elektromos alkatrészek
fékrendszer
kerékcsapágyak
differenciálmű
osztómű
légkondicionáló
kormánymű
házak
hajtáslánc és felfüggesztés
üzemanyagellátó rendszer (benzin)
üzemanyagellátó rendszer (dízel)
sebességváltó (manuális vagy automata)
egyéb (pl. ajtózár, napfénytető, kitámasztó teleszkópok...)
Milyen alkatrészekre nem vonatkozik az Extracare?
A jármű fényezésére, a karbantartások során felhasznált alkatrészekre, az úgynevezett „kopó forgó” alkatrészekre (pl. szűrők, gumiabroncsok, kipufogó rendszer, fékbetétek, féktárcsák, ablaktörlő lapátok, fényszórók, izzók és akkumulátor), valamint a normál kopás / elhasználódás miatt szükségességé vált javításokra nem vonatkozik a kiegészítő garancia. Ezen felül olyan alkatrészekre sem vonatkozik, amelyek az extra garancia füzetben nincsenek fedezett alkatrészként felsorolva.
Milyen kötelezettségekkel jár, ha Ön extra garanciát vásárol?
A Toyota Extracare garancia által biztosított védelem fenntartásához meg kell felelni bizonyos feltételeknek:A Toyota szervizkönyvben előírt időszakos karbantartási munkákat maradéktalanul végeztesse el, amelyre a hivatalos Toyota márkaszervizek rendelkezésére állnak. A garanciális jogok megszűnnek, amennyiben az időszakos karbantartási műveleteket nem végezték el az előírt kilométerfutás után vagy legalább évente egyszer.
Mindig győződjön meg arról, hogy a munkát végző hivatalos Toyota márkaszerviz a karbantartás elvégzésének tényét bevezette a szervizfüzetbe vagy a TESBOOK (Elektronikus Szervizfüzet) rendszerbe.
A kilométerszámláló bárminemű átalakítása, kijelzett értékének módosítása a garanciális jogok megszűnését vonja maga után. A kilométerszámláló meghibásodását, valamint cseréjét az aktuális óraállással együtt haladéktalanul jelentse be a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkaszervizben.
Mindenfajta javítási és karbantartási munka csak a márkaszervizben vásárolt üzemi folyadékok és eredeti Toyota alkatrészek vagy azokkal megegyező minőségű anyagok és alkatrészek felhasználásával végezhető el a gépkocsin. A karbantartásokhoz vagy a javításokhoz használt nem megfelelő minőségű nem eredeti alkatrészek használata a garanciális jogok megszűnését vonja maga után.
Figyelembe kell venni és betartani a gépjármű használatára vonatkozó, a felhasználói kézikönyvben leírt gyártói utasításokat.
A garancia átruházhatósága
A Toyota Extracare garancia átruházható a gépkocsi új tulajdonosára, feltéve hogy a jármű karbantartásait a gyártó előírásainak megfelelő módon, hivatalos Toyota márkaszervizben végeztették el, és nem lépték át a garancia kilométerkorlátozását vagy időtartamát.
Garanciális igények intézése
Amennyiben meghibásodást vagy rendellenes működést tapasztal, akkor lépjen kapcsolatba a garanciát biztosító hivatalos Toyota márkakereskedővel, aki segítségére siet. A garancia hatálya alá eső követelések intézéséért az a hivatalos Toyota márkakereskedő (a garancia szolgáltatója) felelős, akinél Ön a garanciális szerződést megkötötte, de amennyiben nem éri el a garanciális szolgáltatást nyújtó hivatalos Toyota márkakereskedőt (ha pl. külföldön tartózkodik), akkor egy másik hivatalos Toyota márkaszerviz is tud segíteni.Amennyiben az autó mozgásképtelenné válna, akkor a Toyota Eurocare irodai számán adnak további segítséget: Magyarországról: 06-80-201-294, külföldrol: +36-1-458-44-46*
* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”
Milyen extra garancia módozatok léteznek?
Az extra garancia módozatok a garancia időtartamában és kilométer korlátozásában különböznek egymástól.Garancia időn belüli autókra (3 évnél fiatalabb autó és 100 ezernél kevesebb megtett km):
+1 év és maximum 130 ezer kilométer
+2 év és maximum 200 ezer kilométer
Már nem garanciális autókra (7 évnél fiatalabb autó és 160 ezernél kevesebb megtett km):
1 év – kilométer korlázotás nélkül
2 év – kilométer korlátozás nélkül